Attracting Gen Z through employer branding

The Future Workforce

Geen openstaande vacatures meer, maar de juiste mensen aantrekken en behouden. Dat doet u als bedrijf door te werken aan uw uitstraling, zowel vanbinnen als vanbuiten. Dat is employer branding.

Tijdens The Future Workforce leert u van onze gespecialiseerde experts hoe een sterke employer brand er in de toekomst uitziet. Alsook wat de jongere generatie in het toekomstige werkveld kan betekenen. Nadien krijgen bedrijven en studenten de kans om met elkaar te netwerken.

Schrijf u nu in en wees zeker van uw plaats!

Employer branding

Employer branding is van cruciaal belang voor het aantrekken en behouden van talent, vooral voor Gen Z. Deze digital natives zijn op zoek naar werk dat bijdraagt aan hun doelen en persoonlijke waarden. Ze waarderen transparantie en authenticiteit van werkgevers. Het is daarom belangrijk om uw bedrijfscultuur, diversiteit en inclusiebeleid, evenals kansen voor professionele ontwikkeling te benadrukken om deze jonge talenten aan te trekken en te behouden. 

Wat kan u verwachten?

The Future Workforce wil bedrijven helpen bij het ontwikkelen en promoten van hun merk als aantrekkelijke werkgever. Werkgevers kunnen talent aantrekken en behouden door te investeren in een sterk employer brand. Ook wil The Future Workforce een beter inzicht geven in de verwachtingen van Gen Z en wat hen motiveert om een job aan te nemen. Daarnaast kaarten we aan wat bedrijven tegenwoordig verwachten van hun werknemers. Tot slot willen wij bedrijven en studenten samenbrengen zodat ze van elkaars inzichten en ervaringen kunnen leren. Ook kunnen bedrijven en studenten bijleren van onze gespecialiseerde experts.

 

Onze experts